Recenzie: Stars Wars – The Last Jedi

Recenzie Stars Wars - The Last Jedi (3)

Am ajuns la postarea in care simt sa ii multumesc Adrianei Stanciu pentru invitatiile oferite in decursul acestui an, la cele mai senzationale si spectaculoase filme in format IMAX. Nu aveam cum sa ratez ultima ei invitatie pe acest an, la filmul The Last Jedi din seria Star Wars, mai ales ca era un film atat de asteptat de toata lumea. Am avut si eu anumite asteptari bineinteles, iar actiunea filmului nu mi-a dat voie sa ma uit nici macar sa vad cat e ora.

Povestea:

„Eroii din Trezirea forţei (Star Wars: The Force Awakens) se alătură legendelor galactice într-o aventură epică, ce descifrează mistere ale Forţei vechi de generaţii și scot la lumină adevăruri șocante din trecut. Rey (Daisy Ridley) își continuă drumul epic, alături de Finn, Poe și Luke Skywalker, în următorul capitol din saga, Star Wars: Ultimii Jedi.”

Ce mi-a placut?

Efectele vizuale sunt spectaculoase si chiar e un film ce merita vazut 3D. Chiar daca nu ma asteptam deloc, filmul are chiar si un gram de umor, foarte bine plasat si nu foarte exagerat.

Nu sunt un fan al seriei Star Wars, asa ca nu o sa fac nicio comparatie, o sa vorbesc strict din punctul de vedere al omului care a fost la The Last Jedi si a trait o aventura despre care nu stia mare lucru, dar care a fost captivanta.

 

Recenzie Stars Wars - The Last Jedi (1)

Filme de genul acestuia, aventura combinata cu fantastic si actiune incep sa imi placa din ce in ce mai mult. E genul de film ce il poti vedea singur, cu familia sau iubitul, seara, dimineata, duminica, martea, cand esti trist sau vesel.

Avand o durata de 2 ore jumatate parerile sunt impartite. Unii zic ca s-a cam lungit actiunea fimului altii(cazul meu) nu au realizat cum au trecut orele. Eu cred ca regizorul Rian Johnson a facut o treaba chiar buna.

Ce mi se pare super tare, o chestie ce am aflat-o de curand, e ca nu doar noi pe Pamant putem vedea acest cel mai asteptat film al anului, ci chiar si astronautii ce sunt plecati in misiune in spatiu vor avea aceasta ocazie. Nu ti se pare wow?

Pana in momentul de fata, filmul a ajuns sa aiba incasari impresionante asa ca…”Forta fie cu tine” si hai sa impartasim impresii dupa ce te intorci de la IMAX.

Recenzie Stars Wars - The Last Jedi (2)

Trailer:
Nota: 9

Tie cum ti s-a parut filmul?

 Cinema City va asteapta la IMAX!

Sursa foto: imdb

Te-am pupat!  A.

PS: nu uita sa dai LIKE paginii mele de facebook dancing with my thoughts sa afli ce filme am mai vazut

Lasă un comentariu