Honeymoon: Hotel Aquis Avalon

1(77)a

Vai, dragii mei, ce dor imi era sa scriu si ce dor imi era sa mai povestesc cu voi. Imi cer scuze ca v-am abandonat putin perioada asta, dar stresul ma compleseste. S-au intamplat mai multe lucruri in viata mea in timpul in care nu am mai scris, dar despre care vorbim alta data si in plus mai e doar o luna pana la cea mai importanta zi din viata mea.

Am zis ca orice ar fi si oricat de obosita si fara chef as fi, astazi va scriu si va povestesc cum a fost concediul meu sau luna de miere, daca vreti sa ii zicem asa. Mi-am dorit sa fie Grecia de la inceput, pentru ca tara aceasta ne-a apropiat foarte mult pe mine si pe sotul meu. Dupa lungi si indelungi cautari, nervi, lacrimi, nopti in care visam ca plecam, dupa ce stiam fiecare hotel de pe directbooking, ne-am pus de acord asupra Zakynthosului si mai exact am ales Hotel Aquis Avalon.

De ce Hotel Avalon?

Am vrut din start comfort si ceva sa ne satisfaca total ideea de luna de miere. Asta a fost si motivul pentru care am optat pentru avion si pentru acest hotel de lux, as putea spune, chiar daca e unul de 3 stele. Pentru ca am ales luna august, preturile au fost destul de piperate, dar pentru iunie si septembrie preturile aici erau destul de ok. Noi am stat 7 nopti si parca tot mai vroiam putin.

Trebuie sa va garantez ca pozele de pe booking sunt 100% reale si e unul din putinele hoteluri ce m-a surprins in mod placut, alegandu-l doar dupa niste recenzii si poze.

Va spun ca poza ce m-a atras din prima si m-a facut sa spun „aici vom merge” a fost cu siguranta cea cu piscina, cu superbul peisaj spre mare.

Camera am fotografiat-o dar nu cred ca are rost sa incarc postarea cu asta, pentru ca gasiti aici poze. Camerele au aer conditionat, plasma, frigider, uscator de par, wifi, telefon si un seif pentru care se percepe taxa suplimentara. Exista camere cu vedere la mare sau la munte (parcare :)) ). Evident ca platesti in plus pentru cele cu vedere la mare, dar cred ca meritam si noi pentru o luna de miere de exceptie sa ne trezim cu o asa panorama.

1(376)a

1(769)a

Bine de stiut despre piscina!!!

Poza cu piscina noaptea nu are o claritate prea buna pentru ca e facuta cu telefonul, dar am vrut sa o pun macar asa pentru a va putea face o impresie.

Daca tot suntem la capitolul piscina, un lucru important de stiut si de care sa spunem ca am fost mai mult decat dezamagita, a fost orarul in care puteai inota si anume de la 10 dimineata pana la orele 18. Un orar care intr-adevar se respecta si nu prea aveai cum sa il trisezi pentru ca ti se atragea atentia. Cred ca la capitolul asta ar trebui sa se mai lucreze si sa se faca ceva modificari pentru ca, in Grecia, noaptea e foarte cald si ce poate fi mai relaxant decat sa stai in piscina si sa privesti luna.

1(384)a

1(404)a

1(416)a

Amplasare si facilitati ce le ofera hotelul

Ca si amplasare, va spun sincer, ca daca as mai merge ar fi clar cu masina sau as alege un hotel mult mai aproape de faleza. Sunt totusi de mers vreo 25 de minute pana in centru si seara e putin mai aiurea sa te intorci pe jos pentru ca se merge mai mult pe sosea. Taxi din Zante pana la Hotel Avalon e 7 euro, asa ca e totusi ceva sa mergi in fiecare seara inapoi la hotel asa.

Fiind situat pe dealul Bohali, hotelul ofera transport gratuit catre centru orasului Zakynthos, ultimul fiind la ora 21:30 si catre plaja Tsivili la orele 11:00 si 16:00. Mi se par destul de nepotrivite orele catre plaja pentru ca teoretic pe caldura aceea la ora 11 ar cam trebui sa te intorci deja. Trebuie neaparat sa il pomenesc aici pe soferul microbusului ce facea aceste rute pentru ca era un batranel atat de simpatic de iti era mai mare dragul sa mergi cu el si a fost atat de amabil incat intr-o zi ne-a dus pana in centru in afara programului, pentru ca nu gaseam taxi si nu a vrut sa ne ia nimic.

Hotelul are o parcare privata fara plata, destul de mare, eu nu am vazut-o niciodata plina.

De inchiriat masina sau motor e destul de scump, nu prea merita sa dai banii pe asta.

La nici 5 minute de mers pe jos de hotel aveti un magazin mixt non stop, unde gasiti absolut orice de la fructe, apa, dulciuri, paine, etc.

FOOOOOOODDDD: demipensiune

Sa vorbim acum si despre capitolul mancare. Vai ca si acuma imi vine sa ma ling pe degete cand imi amintesc cat de bine am mancat. Noi am avut doar doua mese: micul dejun si cina si sincer va spun a fost extra suficient. Abia daca am mai apucat sa mancam cate un gyros, cate o inghetata sau ceva dulce intre mese. Aveam bufet suedez, mancare diferita in fiecare zi, chestii ce aratau atat de bine incat eu, care nu prea mananc dimineata, mancam la hotel cat pentru doi.

Servirea e impecabila, mesele curate, chelneri imbracati la 4 ace, saritori si oricand pe faza sa ia o farfurie pe care nu o mai folosesti sau sa iti ofere o cafea.

Ce e important de stiut si ce probabil pe unii i-a deranjat si ii va deranja e ca seara tinuta e impusa. Barbatii nu au voie in pantaloni scurti, iar femeile trebuie sa poarte rochie sau pantaloni lungi. Majoritatea s-au conformat, iar cei care nu o faceau erau foarte dragut invitati sa se schimbe si sa revina pentru servirea cinei. Mi se parea asa comic intr-un fel sa vad barbati in blugi si slapi :)). Nu zic ca nu ar fi ok impunerea tinutei, dar avand in vedere temperaturile de peste 30 de grade si faptul ca era auto-servire nu cred ca se impunea neaparat tinuta de restaurant. In fine noi ne-am conformat si asa am reusit sa port si eu sandalele cu toc, nelipsite din bagaj :)).

1(89)a

Pentru cadru superb in care luam cina pffff as da orice sa mai petrec acolo cateva seri. Nu eram tot timpul harnici sa ajungem la 19 fix sa gasim loc langa balustrada, dar cel putin 3 seri am prins.

Seara te poti bucura de muzica in surdina sau de serenda unor greci foarte simpatici ce trec si canta pe la fiecare masa.

1(83)a

1(124)a

1(112)a

1(95)a

1(683)a

Plusuri hotel
  • Comfort garantat de camerele spatioase si foarte bine dotate.
  • Personal de exceptie, imi pare rau ca nu le stiu numele la toti de la receptioneri, la ospatari si barmani, cu totii ne-au facut sa ne simtim ca acasa si am fost tratati excelent. Exista si o domnisoara la receptie ce e romanca.
  • Panorama de pe terasa hotelului este de neimaginat, nici macar pozele nu o pot surprinde in adevarata ei frumusete.
  • La plecare fiecare oaspete primeste din partea casei o sticla de vin ca amintire.
  • Piscina e ceva de vis.
  • E un hotel exclusiv pentru adulti.
  • Zilnic se face curat in camere si se schimba prosoapele.
  • Mancarea excelenta si de toate pentru toti.
Minusuri hotel
  • amplasarea, e prea departe de centrul orasului
  • orarul de la piscina
  • pisici peste tot pe terasa si nu prea te lasau sa mananci
  • wifi, desi este merge foarte, foarte greu

1(105)a

Nu imi pare rau ca am ales Zakynthos, e cu adevarat spectaculos. Agentia Tui Travel este cea care s-a ocupat de noi pe toata perioada sejurului, fiind asteptati in aeroport pentru transferul la cazare si fiind luati din fata hotelului la plecare.

Daca e sa regret ceva, e ca nu am stat mai mult si ca nu am mers cu masina.

Photo credit: Gherghiceanu Flavius

         V-am pupat!  A.

PS: nu uita sa dai LIKE paginii mele de facebook dancing with my thoughts si sa imi urmariti blogul pentru a afla ce am vizitat in luna de miere si cum m-am distrat pe acolo

Lasă un răspuns

