SIGNATURE & EXQUISITE by E M P I R E – World of Leather Accesories

SIGNATURE & EXQUISITE by E M P I R E - World of Leather Accesories (4)

Stiti bine ca de ceva vreme Artisans d’Amour au devenit prietenii mei. Tocmai de aceea nu am putut rata evenimentul de luna aceasta. Am luat parte la o prezentare a colectiei SIGNATURE & EXQUISITE oferita de Empire – World of Leather Accesories. Am vazut niste chestii super dragute, nu aveti idee ce ati ratat. La urmatorul eveniment sa nu mai lipsiti!

SIGNATURE & EXQUISITE by E M P I R E - World of Leather Accesories (3)

Am avut ocazia sa il cunosc pe tanarul designer Vladimir Andreiescu, ce a stiut sa ne capteze atentia cu unicitate si nonconformism si in acelasi timp cu amabilitatea si deschiderea cu care ne-a raspuns la intrebari. Vladimir e un adevarat talent pe care sper sa il cunoasca si Timisoara asa cum merita si din cate am inteles, in curand ne vom putea bucura de colectiile lui si la Artisans d’Amour. Vladimir ne-a promis un alt eveniment intr-un cadru mai larg, in toamna, cand o sa ne putem bucura din nou de creatiile lui.

SIGNATURE & EXQUISITE by E M P I R E - World of Leather Accesories (2)

Atmosfera evenimentului a fost ca de fiecare data una extraordinara, ca intre prieteni, in compania unui pahar de Prosecco si a delicioaselor aperitive oferite de Marin&Friends. Evident ca a existat si o tombola cu 2 premii super dragute, unul fiind un chocker creat chiar de invitatul special, Vladimir.

SIGNATURE & EXQUISITE by E M P I R E - World of Leather Accesories (5)

Photo credit: Artisans d’Amour

PS: un super concurs cu premii va asteapta acum chiar pe pagina de facebook a celor de la Artisans d’Amour

V-am pupat!  A.

PS: nu uita sa dai LIKE paginii mele de facebook dancing with my thoughts si o sa va tin la curent cu evenimentele de la Artisans d’Amour

Lasă un răspuns

