From Miss to Mrs

 

From Miss to Mrs (18)Dragii mei in sfarsit revin pe blog dupa o absenta de 2 saptamani frumoase in care viata mea s-a shimbat si am devenit doamna Gherghiceanu. In 30 iunie m-am casatorit civil cu cel mai frumos si iubitor barbat pe care mi-l putea da Dumnezeu. Au fost momente extrem de frumoase si unice si pur si simplu am cam lasat tehnologia deoparte sa ma pot bucura cum trebuie. Am postat putin pe facebook, dar pentru ca vroiam sa fie aceasta o postare speciala am vrut sa am destul timp sa scriu si sa fiu destul de odihnita sa nu scriu prostii. Nu am avut rabdare sa primesc pozele profi de la fotografa noastra draga Corina, asa ca ei o sa ii dedic o postare speciala, asa ca am publicat pozele facute de dragul nostru Ziko, caruia ii multumesc pentru rabdare si pentru ca a stiut surprinde niste momente atat de dragute.

Despre outfitul de mireasa si buchet

A fost atat de greu sa gasesc o rochie perfecta pentru cununie si un stres maxim :)). Am avut atat de mult noroc ca am descoperit ce rochii superbe au cei de la ASOS si cu mult curaj mi-am comandat online. Va recomand site-ul lor pentru ca au produse de calitate si vin destul de rapid comenzile. A fost o adevarata aventura cu rochia mea pentru ca nu aveau S si am tot sperat sa mai intre pe stoc si stateam zilnic si ma uitam pe site si uite ca minunea s-a intamplat :))) si am avut rochia ce mi-am dorit-o. Pentru ca nu vroiam sa fiu toata alba din cap pana in picioare am ales o pereche de sandale verzi, din piele, cu toc de 10, foarte comode, facute pe comanda de cei de la Bog Shoes. Ca si accessorii am purtat doar o pereche de cercei candelabru de la Meli Melo. Buchetul meu din bujori si lisianthus mi-a fost realizat atat de dragut de cei de la Flori in Culori.

From Miss to Mrs (6)

Eu si Flavius visam sa facem nunta undeva in aer liber pe o plaja, dar na…unele vise devin mai greu realitate asa ca am zis ca macar un vis sa ni-l indeplinim, asa ca am ales sa ne cununam tot in aer liber in curtea plina de trandafiri de la Hanul Moara cu Noroc. Decorul a fost perfect, flori de jur inprejurul oamenilor dragi ce ne-au fost alaturi, vantul adia usor, soarele ne zambea de pe cer si domnul Primar Calin Abrudan ne-a oficializat casatoria intr-un mod atat de frumos incat nu stiu ce mai putea lipsi din acest cadru.

From Miss to Mrs (8)

Pentru ca nasii nostrii nu ne-au putut fi aproape din cauza distantei destul de mari, ne-am ales ca martori doua persoane foarte dragi sufletelor noastre: prietena mea Adriana (Dilus cum ii spunem noi prietenii) si Paul, fanul meu drag nr.1 :)) si prietenul lui Flavius. Le multumim ca au fost langa noi si ca sunt niste persoane speciale acum pentru sufletele noastre.

From Miss to Mrs (9)

Semnatura de doamna

Vai…sa va povestesc si faza cu semnatul :)). Eu aveam o semnatura atat de draguta de cand eram mica mica si a fost asa greu sa ma despart de ea acum ca am un alt nume de familie :(. Dar na…crestem…ne maturizam…deci am schimbat si semnatura dupa ce am umplut pagini intregi acasa, pana am gasit ceva sa ma reprezinte :)). Nu mi-a tremurat pixul deloc, am semnat foarte hotarata si pentru totdeauna.

From Miss to Mrs (10)

Emotiile

Acum sa vorbim si de partea cu emotiile despre care spune fiecare cuplu ca le-a avut. Eu cred ca am fost atat de zen si de stapana pe emotii pentru ca Flavius era mega extra emotionat si cand zic asta nu exagerez nici 1%. Cred ca o singura data in viata l-am mai vazut asa. Asa ca a trebuit sa fiu barbata :)) si sa ii arat ca ceea ce se intampla era ceva minunat pentru relatia noastra. Dar sunt si eu om si am ajuns in fata momentul in care urma sa zic DA si pffff…..atunci da emotii…s-a auzit asa un da timid de parca nu mai puteam vorbii :)).

From Miss to Mrs (12)

From Miss to Mrs (17)

Daca o sa ma distrez si la nunta cum am facut-o la cununie o sa fie superbbbbb. Am ras pana mi-au dat lacrimile cu nebunele astea superbe de le vedeti in poza. Cu Roxi scenografa mea, Ziko fotograful cu talent, va puteti imagina ce a iesit. Nu pot posta 200 de poze aici pe blog din pacate sa vedeti ce a iesit, dar macar asa cat sa va faceti o idee am pus cateva.

From Miss to Mrs (15)

From Miss to Mrs (21)

From Miss to Mrs (28)

From Miss to Mrs (22)

Lor vreau sa le multumesc cel mai mult pentru ca m-au crescut asa frumos si au avut grija sa am tot ce imi doresc si datorita lor sunt femeia de astazi. Am cei mai frumosi si iubitori parinti!

From Miss to Mrs (26)

Ceea ce vedeti nu e ce credeti :)). Au prins degeaba buchetul doamnele mele ca sunt luate deja :)). Asa ca buchetul acesta il pastrez eu si o sa il arunc doar cel de la nunta. Asta a fost doar o repetitie sa vad daca ma descurc sa il arunc :)).

From Miss to Mrs (24)

From Miss to Mrs (25)

From Miss to Mrs (27)From Miss to Mrs (23)

Pentru ca am avut cel mai frumos si delicios tort (si asta nu o zic doar eu, au spus-o si invitatii) ii multumesc Cofetariei Cristina Mihaela. Cu siguranta o voi ruga sa imi faca si tortul pentru nunta pentru ca e super talentata si torturile si prajiturile ei au un gust de te lingi pe degete.

From Miss to Mrs (2)

In cateva fraze am incercat sa va povestesc cum a fost ziua de 30 iunie pentru mine si voi revenii cu pozele profi cat de curand, cand va voi destanui ce a insemnat pentru mine trecerea de la statutul de domnisoara la doamna.

V-am pupat!  A.

PS: nu uita sa dai LIKE paginii mele de facebook dancing with my thoughts daca vrei sa aflii cand voi posta ceva nou pe blog

 

2 gânduri despre “From Miss to Mrs

Lasă un răspuns

