Declaratie de dragoste de Dragobete

declaratie-de-dragoste-de-dragobete-7

Aseara am luat cina de Dragobete impreuna cu logodnicul meu, la Hanul Miresei. E pentru a doua oara cand am  fost acolo, prima oara fiind la ziua unui bun prieten, Paul (fanul meu nr. 1 :)) ). Deschis de o familie mândră de svabi veniti din zona Trier-ului, hanul a devenit un popas preferat al calatorilor care veneau dinspre Arad si urmau sa intre in orasul de pe Bega prin Poarta Viena. Ospitalitatea si delicatesele oferite fac ca Hanul sa fie mai mereu plin. Muzica buna, amabilitate rar intalnita, mancare delicioasa, ce ne-am fi putut dori mai mult pentru o seara speciala.

declaratie-de-dragoste-de-dragobete-2

Cum am ajuns sa sarbatorim la Hanul Miresei?

Ascult destul de des la job West City Radio si intamplarea face ca am auzit de un concurs organizat de ei cu ocazia zilei de Dragobete. Nu sunt foarte receptiva de obicei cand vine vorba sa ma inscriu la vre-un concurs, v-am povestit despre asta aici. De data asta parca totusi ma tenta sa particip, avand in vedere ca nu aveam nimic complicat de facut. Trebuia sa scriu o declaratie de dragoste pentru iubitul meu si sa postez o poza cu noi doi.

declaratie-de-dragoste-de-dragobete-6

Ce declaratie de dragoste m-a ajutat sa castig?

Am stat cu ochii uzi o vreme…
Am stat cu capul intre perne.
Am visat, am asteptat…
L-am rugat pe Dumnezeu neincetat…
Ca intr-o zi tu sa vii.
Nu am visat vreodata ca asa e iubirea adevarata
Si ca voi plange din nou,
Cand in genunchi in fata mea
Imi vei spune ca vrei sa fiu a ta.
Te iubesc iubirea mea!

Te iubesc iubirea mea!Iti multumesc tie om frumos ca existi si ca ai cumparat biletul de avion Londra-Timisoara pentru a ma cunoaste, pentru ca astazi, 2 ani mai tarziu, sa numar zilele pana iti voi spune DA pentru totdeauna.
A fost greu sa ma acomodez cu prezenta ta in viata mea, in bucataria mea, in baia mea, in patul meu. Acum nici nu imi pot imagina cum ar fi sa nu ma mai pupi pe frunte si sa imi zici somn usor, sa ma ti in brate pana adorm, sa nu mai fii primul lucru ce il vad cand deschid ochii dimineata.
Ii multumesc lui Dumnezeu ca mi-a ales un asa om frumos langa care sa traiesc. Te iubesc puiul meu!

Ce s-a intamplat dupa ce am castigat?

Am primit un mesaj in privat pe facebook ca am castigat si ca trebuie sa las numarul meu de telefon pentru a putea fi contactata pentru premiu. Prima oara am fost sunata de cineva de la radio pentru a ma intreba cand vreau sa ies la cina oferita de ei, iar apoi de Andreea pentru a intra in direct la radio. Aveam asa emotii pentru ca nu mai facusem asta anterior si pentru ca nu stiam ce voi fi intrebata. Andreea a fost super draguta si probabil stia ca am emotii asa ca nu m-a intrebat prea multe. Am primit si o melodie de la Ed Sheeran dedicatie din partea lor.

Această prezentare necesită JavaScript.

Ce am primit la cina cadou?

Puteam manca si bea absolut orice, avand o consumatie de maxim 120 lei. De cum am fost poftiti la masa si ni s-au inmanat meniurile si am primit din partea casei un pahar de Prosecco. Eu una eram hotarata de acasa ca vreau sa mananc burger de porc si cartofi prajiti pentru ca stiam cat de buni sunt la ei si pana la urma i-am facut pofta si lui Flavius si a luat si el burger cu carne de curcan. Au fost deliciosi, la fel cum arata si in poza. De baut am consumat fiecare cate un suc, pentru ca aveam deja Prosecco si Flavius era sofer. Ca desert, dupa ce am studiat bine ce se afla in meniu eu am ales Lava Cake si Flavius nu mai stiu exact denumirea din meniu dar erau clatite umplute cu mere, stafide, ciocolata, chili si bezea de ou pe deasupra. Ambele deserturi au fost pe gustul nostru.

Eu am avut parte de o seara superba si multumesc West City Radio pentru premiu. Hanul Miresei jos palaria pentru bucatele alese si pentru amabilitatea personalului ( imi pare rau ca nu stiu numele domnisoarei ce ne-a servit, dar ii multumim).

Voua dragii mei va recomand cu drag sa ascultati muzica de suflet de la West City Radio si daca nu aveti idee unde ati putea lua pranzul duminica intr-o atmosfera calda, Hanul Miresei este propunerea mea pentru voi.

declaratie-de-dragoste-de-dragobete-1

V-am pupat!  A.

PS: nu uita sa dai LIKE paginii mele de facebook dancing with my thoughts .

2 gânduri despre “Declaratie de dragoste de Dragobete

Lasă un răspuns

