concursuri pe Facebook

Tot timpul m-am considerat o persoana ghinionista in ceea ce priveste concursurile cu premii, loto, bingo, etc :)). Pana de curand ma disperau maxim persoanele ce dadeau share pe profilul lor la tot felul de concursuri, ba chiar in unele mai si etichetau alti prieteni. Tot timpul ma gandeam ca sigur e pe pile pentru ca nicio extragere nu era live pe facebook.

Anul asta de Valentine’s Day am avut eu asa o zi mai plictisitoare sau naiba stie dar ideea e ca am tot stat pe facebook si intamplator am dat de concursul organizat de la cei de la Massimo Timisoara.  Concursul cerea sa dai tag persoanei iubite, ceea ce am facut chiar daca Flavius m-a luat la misto apoi :)) si trebuia sa dai share public concursului. Asa ca fara sa ma intereseze ca sigur multi vor gandi cum gandeam eu (vai iar da asta share la toate tampeniile) am facut cele precizate in cerintele concursului. Wai deci reactia mea cand am primit mesaj de la cei de la Massimo cum ca am fost extrasa si voi primii un cadou surpriza a fost atat de wow incat si daca imi dadeau un pliculet de zahar era doar chestia ca am castigat :)). Bineinteles ca nu era vorba de niciun pliculet de zahar :)), trebuia sa imi aleg intre un tort cu banane si ciocolata si unul cu cookies, iar eu l-am ales pe cel din urma.

concursuri-pe-facebook-5

Cat a fost de bun nu are rost sa va povestesc, l-am devorat cu Flavius, nu ne mai puteam opri din mancat. Pana acum nu am mai mancat prajituri la Massimo, dar dupa experienta aceasta ce mi-a adus la extaz papilele gustative, cu siguranta voi incerca si alte sortimente.

concursuri-pe-facebook-1

Ideea postarii nu era sa va fac pofta de tort, desi credeti-ma trebuie sa incercati tortul asta, vroiam practic sa va incurajez sa mai participati asa din cand in cand la unele concursuri de pe facebook (nu la cele cu partikip) pentru ca daca si eu care nu castig de obicei nimic am reusit, voi cu siguranta o sa aveti noroc. Asa ca eu zic sa incepeti chiar de astazi pentru ca Masssimo Timisoara are un nou concurs pentru voi de Dragobete aici. (pe mine ma tenteaza again :)) )

 

V-am pupat!  A.

PS: nu uita sa dai LIKE paginii mele de facebook dancing with my thoughts .

 

 

Lasă un răspuns

