E luna iubirii

16665751_1924131387821066_1932697011623858855_o

Uite ca a trecut si 14 februarie (Valentine’s Day), sarbatoare imprumutata de la americani si pe care o uram si eu ca cei care sunt singuri  de Ziua Indragostitilor. Tin foarte bine minte cum pana anul trecut nu ieseam din casa pe 14 februarie si cu atat mai mult evitam mall-ul plin de inimioare si baieti cu flori :)). Imi dau seama acuma ce stupid era ce faceam si cat de geloasa eram pe toata lumea care avea cu cine sarbatorii si eu nu. Acum, ca mi-am gasit sufletul pereche va spun sincer ca e o zi obisnuita, dar poate ca pe 14 februarie incercam sa ne alocam mai mult timp unul pentru altul.

Daca tot e o perioada cand iubirea e amplificata, imi permit si eu in cateva randuri din postarea aceasta sa ii multumesc omului langa care ma trezesc in fiecare dimineata zambind, pentru ca imi e iubit si prieten in acelasi timp, pentru ca a renuntat la visul de a trai in strainatate pentru mine, pentru ca imi suporta toate fitele (stiu ca exagerez) si pentru ca si-a dorit sa ii fiu alaturi pentru toata viata. Iti multumesc om frumos!

dsc_0284

Nu a fost…dragoste la prima vedere si totusi il ador.

Imi place cand…ma pupa pe frunte seara cand ne punem in pat.

Il urasc cand…vrea sa vedem un film si el adoarme primul.

Diminetile cu el sunt…frumoase si atunci cand rade de mine ca nu pot deschide ochii.

Cel mai frumos moment cu el…a fost cand mi-a pus inelul de logodna pe deget.

Nu  o sa uit niciodata… cand m-a sunat sa imi spuna ca nu poate trai fara mine si se intoarce in tara.

Am invatat de la el…sa nu ma mai supar din orice.

Vacanta perfecta cu el…a fost acum 2 ani in Grecia.

Nu as putea sa…nu il vad mai mult de 2 zile.

Mi-as dori sa…putem trai peste 100 de ani doar ca sa fim impreuna.

Visez la…momentul in care ii voi spune DA pentru toata viata.

dsc_0268

V-am pupat!  A.

PS: nu uita sa dai LIKE paginii mele de facebook dancing with my thoughts .

Lasă un răspuns

