Martisoare stilish Meli Melo

Stiu ca inca ninge prin unele parti ale tarii, pana si in Timisoara a fulguit putin aseara, dar cu toate astea incepem sa ne gandim tot mai mult la venirea primaverii: la razele de soare ce ne fac sa scoatem ochelarii de soare pentru un nou sezon, la depozitarea prin fundul dressing-ului a fularelor si caciulilor, a primilor ghiocei din cosul unei batranici aflate la colt de strada, la primii muguri de pe ramurile pomilor, la martisoare.

Pe mine tot timpul ma prinde 1 Martie panicata de timpul scurt ce il am la dispozitie sa iau martisoare. Si atunci stresata de timp cutreier pe la standurile din centrul Timisoarei ca apoi tot la Meli Melo sa fie salvarea mea. Acolo tot timpul gasesc bun gust, preturi acceptabile si ceva pe placul meu.

Anul acesta am zis sa incep din timp cautarile si mi-a fost super la indemana site-ul celor de la Meli Melo care a postat deja colectia de martisoare din acest an. Fie ca vrei ceva elegant, office sau ceva super colorat si hazliu cu siguranta ai de unde alege. Avand un design special, inspirandu-se din simbolurile primaverii si din motivele traditionale romanesti, brosele pot fi pe gustul tuturor.

Am facut o mica selectie cu ce mi s-a parut mie mai dragut, dar cu siguranta voi da o raita si prin magazin sa imi mai bucur privirea cu fel de fel de medalione si brose cu fir alb cu rosu.

Această prezentare necesită JavaScript.

Pagina de facebook Meli Melo – Paris va poate tine la curent cu tot ce au nou, cu reduceri si multe alte surprize.

V-am pupat!  A.

PS: nu uita sa dai LIKE paginii mele de facebook dancing with my thoughts .

Lasă un răspuns

