In afara jocului

timthumb

Spre rusinea mea, de 9 ani de cand sunt in Timisoara nu am reusit sa merg sa vad o piesa de teatru. Nu stiu daca din comoditate, din lipsa unei companii sau care a fost exact motivul de nu am fost curioasa pana acum, da chiar am ratat ceva foarte fain atatia ani. Reactia mea dupa ce am iesit din sala unde s-a desfasurat piesa a fost exact aceeasi cu cea de cand am fost pentru prima oara la Opera: „cand mai mergem?”. Mi-a placut atat de mult incat nu am realizat ca au trecut 2 ore si mi-as fi dorit sa se mai continue cel putin pe atata piesa.

Sunteti curiosi ce piesa de teatru am vazut si mi-a placut atat de mult?

Este vorba despre spectacolul In afara jocului de Sergi Belbel, in traducerea Luminitei Voina Raut. Acesta prezinta povestea unei familii din clasa de mijloc, care s-a trezit brusc descoperita, lipsita de acea rutina confortabila, in afara unui joc din care erau siguri ca fac parte. Practic e povestea fiecaruia dintre noi in fata provocarilor zilnice.

Ce mi-a placut?

Mi-a placut ca am ras mult, replicile fiind foarte comice. Mi-a placut cum reuseam sa trec dintr-un cadru in altul datorita decorurilor ce se schimbau cu mare usurinta. Mi-a placut ca nu am simtit cum a trecut timpul.

Ce nu mi-a placut?

Nu e vorba neaparat ca nu mi-ar fi placut personal ceva, dar a existat cam multa nuditate pentru o piesa cu audienta generala. Asa ca personal nu as merge cu un copil sub 15 ani.

Distributie

Actorii si-au jucat foarte bine rolurile, reusind sa fie foarte convingatori, in special bunica, interpretata de Paula Maria Frunzetti. Dar si Ana Maria Cojocaru, Romeo Ioan, Ana Munteanu, Catalin Ursu au fost la inaltime.

Pentru luna februarie gasiti programul pe pagina Teatrului National din Timisoara. Eu cu siguranta o sa vad o piesa si o sa impartasesc cu voi impresiile de dupa. Daca vreti sa imi recomandati ceva, va astept cu mare drag sugestiile intr-un comentariu.

 

LOCATIA: Studio „Utu Strungari”, Marasesti 2, et.V

Nota piesa: 10

V-am pupat!  A.

PS: nu uita sa dai LIKE paginii mele de facebook dancing with my thoughts .

Lasă un răspuns

