Recenzie: Iubind-o pe ea

iubind-o_pe_ea_-_regsete-te_pe_tine_i_regsete_iubirea_-_1

                                                               Titlu: Iubind-o pe ea                                                                                                                                         Autor: Alexandru Chermeleu                                                                          Link de comanda: aici       

Alexandru Chermeleu e cel mai sensibil barbat pe care l-am „cunoscut” pana in momentul de fata, momentan doar prin intermediul cartii ce mi-am dorit sa o citesc doar dupa ce am vazut titlul ei Iubind-o pe ea si imaginea cu cei doi indragostiti de pe coperta. Absolvent al unui liceu de informatica din Timisoara si cu licenta in psihologie, un blogger foarte apreciat, Alexandru reuseste sa scrie o carte pentru femei si in egala masura pentru barbati.

Auzisem o multime de parari pro si contra si nu stiam la ce sa ma astept. Dar gusturile nu se discuta, asa ca nu am luat in considerare parerile celor ce au citit inaintea mea. Nu aveam nimic de pierdut, daca nu as fi fost incantata de ea probabil nu as fi recomandat-o acum.

„Manualul Iubirii” are ca personaj principal femeia. Este descrisa cu atata sensibilitate si precizie incat refuz sa cred ca vre-o femeie nu s-ar regasi in vre-una din paginile cartii. Cred ca legatura dintre femei si barbati ar fi diferita daca ei ar citii acesta carte si personal va recomand sa le-o daruiti cadou barbatilor din viata voastra, poate chiar acum de Valentine’s Day.

M-am regasit in cartea asta mai mult decat as fi crezut inainte sa incep sa o rasfoiesc si unele paragrafe le simteam ca si cand le-as fi scris eu. Mi se pare genial cat de frumos poate vedea un barbat femeia iubita.

„O femeie se iubeste. Iubeste mult. Chiar si atunci cand este ranita de cuvinte si de lipsa faptelor. Multi barbati nu inteleg asta. Poate nu vor intelege niciodata! „

„Sa fii admirata de altii e frumos. Dar sa fii admirata de el…E sublim!”

„Iubirea nu greseste niciodata! Noi gresim…Pentru ca nu stim ce sa facem cu ea!”

„Femeia nu se iubeste cu pauze si nici cu degetul pe butonul de rewind.”

„Nu exista barbati care stiu sa minta, ci doar femei care ii lasa.”

Va recomand cu mult drag Iubind-o pe ea si sunt sigura ca putini veti fi cei care veti regreta ca o aveti in biblioteca. Se citeste foarte usor fiind perfecta pentru o seara de weekend alaturi de un pahar de vin langa gura sobei.

Si daca ti-a placut, noua carte a lui Alexandru Chermeleu:  Rai si Iad in iubire e acum disponibila aici. Inca nu am reusit sa mi-o comand dar cu siguranta voi face asta cat de curand si atunci o sa revin cu o alta recenzie.

V-am pupat!  A.

PS: nu uita sa dai LIKE paginii mele de facebook dancing with my thoughts .

Lasă un răspuns

