promotii H&M

hm

I am H&M addicted ❤ .Cred ca majoritatea hainelor mele au semnatura H&M. Scanteia dragostei mele, ca sa ii zic asa mai pompos :)), s-a aprins in momentul in care am descoperit site-ul lor. De atunci, pot spune fara sa exagerez absolut deloc ca, zilnic il accesez pentru a afla ce produse noi au aparut, ce reduceri mai au, care sunt zilele cu transport gratuit.

In felul acesta e evident ca am aflat din primul moment de supriza lor de a avea o reducere de 70% pana pe data de 30.01 la o multime de produse. Mi-am pus si eu o comanda, evident :)) si mi-as fi pus mult mai multe chestii in cos, trebuie sa recunosc, dar faptul ca trebuie sa mai fac totusi economie cause’ i’m getting married, dar si lipsa de S-uri m-au influentat destul de mult. Am totusi o mica problema cu faptul ca, comanda ajunge foarte greu, minim o saptamana. Eu inca astept cu maxima nerabdare comanda  pusa.

Am facut o mica selectie de haine si incaltaminte ce mi-au placut mie mai mult si pe care vi le-as recomanda sa nu le ratati la un pret atat de bun. Pe langa acestea bineinteles ca o sa gasiti multe altele pe site, pentru ca sunt sigura ca fiecare are alte gusturi in materie de stil si exista posibilitatea ca voua sa va placa altceva nu chiar ce am ales eu. O sa gasiti pe site multe chestii dragute si pentru iubitii, sotii, fratii sau tatii vostri. Eu i-am luat prietenului meu o camasa super simpatica la 40 de lei redusa de la 130, deci eu zic ca merita.

hmprod-8

Botine aurii 47,90 lei de la 159,00 lei

hmprod-4

Cardigan 38,90 lei de la 129,00 lei

hmprod-3

Pantaloni metalizati 47,90 lei de la 159,00 lei

hmprod

Fusta 29,90 lei de la 99,00 lei

hmprod-9

Botine lacuite 59,90 lei de la 199,00 lei

hmprod-7

Rochie cu un umar gol 47,90 de la 159,00 lei

hmprod-5

Cardigan tricotat 39,90 lei de la 99,00 lei

hmprod-2

Fusta din catifea 47,90 lei de la 159,00 lei

Eu imi astept comanda. Tu ai pus-o deja pe a ta? Daca nu, mai ai timp pana luni.

V-am pupat!  A.

PS: nu uita sa dai LIKE paginii mele de facebook dancing with my thoughts .

Lasă un răspuns

