Ce purtam in 2017

Citesc si ma informez ce se mai poarta si ce nu, dar nu imi fac din asta un stil. Nu port chestii doar pentru ca sunt la moda daca nu imi plac. Dar recunosc ca am asteptat cu mare nerabdare sa aflu trendurile acestui an.

Moda se schimba de la an la an si vad ca la un interval de timp se reia. Asta e bine de stiut, sa punem bine anumite piese vestimentare, ca in cativa ani sa le putem scoate din nou la purtat.

Am citit cateva site-uri de moda si am vazut cateva reportaje la tv asa incat sa imi fac o idee in ceea ce priveste trendul noului an. In cele ce urmeaza o sa va prezint cateva din must-have-urile anului 2017.

Cerceii supradimensionati continua sa fie favoriti si anul acesta si sunt mai mult decat incantata, fiind  accesoriile mele favorite. Veti putea purta atat ambii cercei cat si unul singur.

vogue

Sursa: Vogue

Desi mi-au placut mult chockerele anul acesta, trebuie sa le spun pa pa in favoarea pandantivelor mari si lungi. Asta nu inseamna ca ele nu se vor mai purta deloc, dar vor fi inlocuite cu chockere supradimensionate.

colliers_extraordinaires_2671-jpeg_north_1160x_white

Sursa: Vogue

Pentru ca ma marit anul acesta era imposibil sa nu fiu curioasa ce rochii de mireasa se poarta in 2017. Am aflat ca se poarta cele cu aplicatii florale 3D, volane si funde.

2016_bridescom-runway-april-peter-langner-wedding-dresses-spring-2017-large-peter-langner-wedding-dresses-spring-2017-005

2016_bridescom-runway-april-hayley-paige-wedding-dresses-spring-2017-large-hayley-paige-wedding-dresses-spring-2017-001

2016_bridescom-editorial_images-10-fall-2017-wedding-dress-trends-large-fall-2017-wedding-dress-trends-ruffles-and-tiered-skirts

Clasicele dungi alb-negru si alb-bleumarin continua sa fie in trend si anul acesta. Eu una nu sunt deloc incantata pentru ca nu imi plac dungile deloc. Am si eu un tricou cu dungi dar atat si pe ala il port foarte rar.

fall_winter_2016_2017_print_trends_stripes

source: http://www.fashionisers.com/

Daca e sa vorbim despre incaltaminte purtam platforme, tocurile alea cui, mici, care mie tot timpul mi s-au parut ciudate si putem purta sandale cu sosete, asta ma bucura pentru ca am incercat si eu si arata super dragut.

rochas

prada_1

antonio-marras_1

Sursa: elle.com

Dresurile cu model dantelat sunt mega sexy si de efect. Perfect de purtat la o rochie simpla si scurta. Preferatii mei sunt cei inflorati.

Culoarea anului aleasa de institutul Pantone, este Greenery, verdele crud. Nu pot spune ca ma incanta extraordinar de tare culoarea, dar as purta-o.

vestido-volantes-greenery-moschino

louis-vuitton-pantalones-greenery

Sursa: ellahoy.es

Imprimeu floral din cap pana in picioare va fi si el in trend in sezonul de primavara-vara. This is one of my favourite this year <3.

_pab0183

moschino-resort-2017-runway-show22

abrand-2017-summer-verao-womens-runway-fashion-sao-paulo-tropical-hibiscus-flowers-mesh-pajamas-dress-denim-jeans-observer-06x

Sursa: Vogue si denimjeansobserver.com

In mare imi place ce ne este propus pentru noul an, poate ca m-as fi asteptat la o alta culoare vedeta a anului, sa zicem. Cel mai important lucru e sa te simti bine in ce porti, sa te vezi frumoasa si atunci cu siguranta vei intoarce priviri indiferent de ce porti.

 

PS: nu uita sa dai LIKE paginii mele de facebook dancing with my thoughts

Lasă un răspuns

