Culoare si aroma in Garage

dsc_0222

Beau cafea si imi plac dulciurile. Asta a fost primul criteriu de alegere a unei locatii pentru a-mi petrece duminica. In al doilea rand imi doream sa merg intr-un local in care nu am mai fost pana acum. Iar in al treilea rand vroiam sa fie ceva rocomandat. Asa ca, conform acestor criterii, aplicatia de o iubesc  de cand mi-am instalat-o pe telefon, URBY, mi-a recomandat Garage Cafe.

dsc_0207m

In Unirii, pe strada Palanca, exact langa Friends se afla locul perfect pentru iubitorii de cafea, dulciuri si mancare homemade. Au deschis de luni pana duminica pana la miezul noptii, doar ca in weekend se deschide de la ora 10 in loc de 07:30 cum e in restul saptamanii. Ai posibilitatea sa iti savurezi cafeaua la ei sau in varianta „to go”.  Meniul e foarte diversificat asa ca poti servii sandwich-uri, salate si alte delicatese la micul dejun, pranz sau la cina.

Eu am servit astazi Toffe Crunch Latte si biscotti cu migdale si caise. Delicios e cuvantul potrivit pentru alegerea mea. Data viitoare voi incerca un sandwich si  Expresso Ethiopia.

dsc_0223m

Nu stiu de ce azi vara am ratat frumoasa lor terasa. Poate din comoditate sau din obisnuinta, dar am frecventat toata vara aceleasi localuri. Proasta decizie. Nu o sa mai repet greseala asta. Garage Cafe e un loc destul de popular in randul timisorenilor si ma bucur ca am gasit o masa goala, pentru ca a fost plin in permanenta in cele 2 ore cat am fost acolo.

dsc_0241

dsc_0227

E asa dragut si primitor locul si chelnerii foarte zambitori si amabili. Are ceva al lui localul si datorita aspectului de garaj. Mi s-a parut asa super cute cosul cu mere  de pe pervaz, nu mai vazusem nicaieri ideea asta pana acum. Iar vitrina cu prajituri iti ia ochii pur si simplu de cand intri.

Daca ai fost si tu acolo ce imi recomanzi bun? Daca nu ai fost, sper ca te-am facut curios sa treci pe acolo.

Photo credit: Gherghiceanu Flavius

PS: nu uita sa dai LIKE paginii mele de facebook dancing with my thoughts

 

Lasă un răspuns

