Tabloul ce imi va incalzi casa

cold-2

Nu tin minte de cand nu a mai fost asa frig ca anul acesta. Sunt obisnuita sa port un singur palton sau o singura geaca, acum simt nevoia sa pun mai multe pe mine. As pune, dar cum naiba m-as mai putea deplasa oare?! Am purtat caciula anul asta cat nu am purtat in 28 de ani :)). Adio parului mega aranjat, mi-e friggggggggggg!

Sistemul de incalzire a evoluat foarte mult. M-am nascut cu soba, m-am maturizat cu incalzirea centralizata si acum aflu ca panourile radiante cu infrarosu sunt cea mai buna solutie in zilele noastre, pentru ca ele functioneza pe principiul prin care soarele incalzeste pamantul. Nu e wow?! Nu stiu cati dintre voi sunteti familiari cu ceea ce va povestesc cu acuma, pentru ca eu am aflat foarte recent de existenta acestor panouri.

Ce ma face pe mine sa va povestesc despre incalzirea cu aceste panouri radiante si de ce mi-as dori si eu in viitoarea mea casa? In primul rand din cauza costurilor mult mai avantajoase. Pentru ca sa fim seriosi cu totii ne gandim la bani si la cum am putea face sa ne fie mai bine. Si se stie ca gazul e scump si se va scumpii. Al doilea aspect important care ma face sa imi doresc in casa mea aceasta metoda de incalzire are legatura cu efectele asupra sanatatii mele. Stiati ca radiatiile infrarosii de unda lunga imbunatatesc aspectul pielii,  au un efect benefic asupra psihicului uman, fetelor reduc pana si celulitaaaaaa, imbunatatesc somnul, asigura energia vitala pentru organism, imbunatatesc circulatia sangvina, previn cea mai crunta boala cancerul?

Ce mai e super tare legat de aceste panouri e faptul ca ne putem decora casa cu ele sub forma unor tablouri pe care le putem personaliza absolut cum vrem: cu peisaje, animale, diferite picturi, cu tot ce va trece prin cap.

image_16163

Aaaaa si era sa uit sa va spun inca o chestie ce am aflat-o despre panouri, ele nu incalzesc aerul din jur, ci obiectele reducand astfel pierderile de caldura.  Ca durata de utilizare nu trebuie sa va faceti probleme pentru ca e destul de mare 25-30 de ani. Si spre deosebire de alte surse de incalzire acestea nu reprezinta niciun pericol, totul e safe. Va spun asta ca na eu cu centrala sunt putin paranoia :))).

panouri-radiante

Daca vreti sa vedeti si niste filmulete si sa cititi mai multe despre panourile radiante cu infrarosu va recomand urmatorul site, unde cu siguranta veti afla raspunsul la tot ce mai vreti sa aflati si nu v-am povestit eu: http://www.panouriradiante-incalzire.ro/ .

Deci pe bune, nu vi se par super tari? Pe mine una m-au convins si cu siguranta le consider o inventie ce trebuie sa ajunga in casele noastre cat mai curand.

PS: nu uita sa dai LIKE paginii mele de facebook dancing with my thoughts

Lasă un răspuns

