Shopping si pizza

Cu toate ca aveam altceva pregatit pentru voi astazi, scriu foarte tarziu…e ora 23:40 si abia acum am ajuns sa stau jos la laptop. Am fost tot pe drumuri azi, dar am avut o zi super faina si in acelasi timp obositoare. Dupa job am apucat sa trec pe acasa pentru un dus si sa ma schimb de haine si am plecat la Shopping City, asa cum aveam planificat. M-am invartit atata prin magazine incat nu am apucat sa intru peste tot unde vroiam, asa ca va mai trebui sa merg si in weekend.

Facand comparatie cu felul in care aratau magazinele in Iulius Mall marti, aici e super, m-am putut uita linistita pentru ca hainele erau pe umerase, blugii frumos aranjati, deci numai de bine de organizarea in timpul reducerilor. In fine despre cum a fost azi si despre ce mi-am cumparat o sa vorbim in zilele ce urmeaza.

Ca sa intelegeti totusi de ce ajung sa scriu atat de tarziu, e pentru ca azi nu am apucat sa mananc de prea multe ori asa ca iubitul meu mi-a propus ca dupa sesiunea de shopping sa mergem la o pizza. Asa am ajuns la Pizzeria Thalia.

dsc_0206Pizzeria Thalia este prima pizzerie unde am mancat eu pizza cand am venit la facultate. Nu sunt pretentioasa la pizza dar sunt si locuri unde am mancat si dupa o felie m-am oprit, dar nu are rost sa dau nume ca nu fac anti-reclama. Aici am mancat o pizza super buna in seara asta: Pizza Tris si din cate spunea prietenul meu si Pizza Milano a fost gustoasa. Eu am fost la restaurantul ce il au in Calea Lipovei dar pentru cei ce stati in zona Soarelui, ii gasiti si acolo. Ca si servire dureaza destul de mult, asta nu pot sa zic ca mi-a placut dar na era destul de multa lume deci au o scuza. Au si livrari la domiciliu dar nu stiu cat dureaza pentru nu am mai comandat de la ei. Eu va recomand cu drag pizza de la ei si va asigur ca o sa va ridicati satui de la masa.

O noapte frumoasa sa aveti, eu v-am lasat ca din pacate maine nu e sambata, e doar vineri.

dsc_0203

 

Lasă un răspuns

