Selfie

selfie-689749l-1600x1200-n-c9104722

Va spuneam zilele trecute ca o sa ma uit la un film romanesc. Mi-l recomandasera niste prieteni si dupa ce am vazut si trailerul si distributia am fost foarte curioasa sa vad cum e. In general nu imi plac filmele romanesti facute in zilele noastre, imi placeau cele vechi din seria BD si in general cele facute inainte de 90, aveau mult mai mult umor si aveai ce vedea.

Dupa ce am vazut Selfie, pentru ca asa se numeste filmul despre care va vorbesc, am ramas placut impresionata si abia astept sa ma uit la cea de-a doua parte Selfie 69 aparuta in 2016.

Filmul prezinta povestea a trei fete absolvente de liceu ce se hotarasc sa plece la mare chiar in noaptea banchetului, cu cateva zile inainte de bac. Ele se hotarasc sa faca absolut orice le trece prin cap pentru a simtii libertatea ce nu o au acasa si pentru a avea parte de multa adrenalina. Ajung sa traiasca si dragostea la mare, in urma unui accident cu masina, unde cunosc 3 baieti la fel de nebuni ca si ele. Ideea e ca razi mult la film si e foarte deconectant.

selfie-683373l-1600x1200-n-52ff1193

Daca inca aveti dubii in a va uita sau nu, sa stiti ca apar si Smiley si Alex Velea in film, in niste roluri foarte simpatice. Bine, nu asa mult cum ma asteptam dar destul cat sa te faca sa razi.

Mie mi-a placut destul de mult si are nota 10 din partea mea.

 

 

Lasă un răspuns

