Noua cafenea din centrul Timisoarei

7

Nu m-am bucurat niciodata de deschiderea unui nou local in Timisoara cum m-am bucurat de deschiderea noului Starbucks din Piata Victoriei. Asta pentru ca eu sunt genul ala de persoana care iese in weekend prin centru la plimbare de mana cu iubitul sau uneori cu prietenele si ii place sa savureze o cafea sau o prajitura buna. Si atunci dupa ce tot da ture si nu se poate hotari unde, tot la Iulius Mall la Starbucks ajunge. Si acum nu va mai trebui sa fac asta in sfarsit, pentru ca langa Opera, de astazi avem Starbucks, ieeeeeeeee.

Am fost foarte incantata de invitatia la deschidere din aceasta dupamiaza si multumesc organizatorilor pe aceasta cale. A fost o seara superba in compania unor oameni dragi, a unor bloggeri cunoscuti, a unei cafele bune si a unei delicioase prajituri cum numai la Starbucks poti intalni.

Chiar daca in aceasta seara a fost un eveniment privat, maine are loc marea deschidere, dimineata la ora 10, perfect pentru a savura o cafea inainte de job. Va asigur ca veti fi la fel de impresionati ca mine si de locatie, mai ales datorita vitrinelor mari prin care vezi perfect bradul de Craciun.

Recomandarea mea de sezon pentru voi e Gingerbread Latte, iar in materie de prajituri nu ma pot decide pentru ca tot ce am mancat a fost foarte bun.

V-am pupat! O seara frumoasa dragii mei si ne vedem dimineata la o cafea. Unde?

                                                              STARBUCKS e raspunsul.

3

10

5

 

Photo credit: Gherghiceanu Flavius

Lasă un răspuns

