Inca vine Mosu

Imi aduc aminte cu cata nerabdare asteptam sa vina Mos Nicolae cand eram mica. Atunci stiam ca Mosu e mai sarac si o sa imi aduca dulciuri si fructe, iar pentru jucarii si haine va trebuie sa astept pana la Craciun. Ma bucuram de absolut orice gaseam in ghetute si asta chiar si tarziu cand eram deja in liceu pentru ca inca ma vizita mosul si atunci. Tin minte o intamplare haioasa legata de Mos Nicolae, cand fiind in generala, nu aveam eu prea multi bani si cum ai mei mancau zilele alea iaurt nu stiu ce conexiune am facut eu dar le-am cumparat cateva iaurturi la fiecare :)).

Multa lume considera ca e o sarbatoare mai mult pentru copii si ca doar ei ar trebuie sa se bucure de ceva dragut in ghetute. Eu sunt de parere ca atata timp cat ai persoane dragi in jur, e foarte frumos sa le vezi bucuria din ochi cand gasesc ceva in papuci cum o faceau in copilarie. Eu am fost foarte  rasfatata si anul acesta si pot spune ca am fost foarte cuminte la cat de incarcate au fost ghetele mele :)). Puteti vedea ce am primit pe pagina mea de facebook dancingwithmythoughts.

Si pentru ca ma leg de orice ocazie sa mai ies cu iubitul meu in oras la cina, am ales mall-ul, unde am avut parte si de o sesiune de shopping neprevazuta. Nu e vina mea ca reducerile din H & M se vedeau de la intrare :)). Atatea chestii dragute am vazut si am probat un brat de haine :)), dar a trebuit sa ma limitez doar la ce vedeti in poza de mai jos pentru ca luna acesta trebuie sa ma gandesc mai mult la cei dragi decat la mine. Oricum cu sesiunea asta de shopping ziua mea a fost perfecta.

Gata cu mine…sa trecem la cadouri.

15397766_10154299241151731_783346472_o

 

Lasă un răspuns

