new camera

dsc_0137

De cand am blogul mi-am dorit ca intr-o zi sa am poze cat mai profi, de o calitate cat mai buna. Aveam si eu un aparat cat de cat ok, dar acum avem aparat mult mai tare :d. Spun avem pentu ca, practic, prietenul meu si l-a cumparat si acum am propriul meu fotogra :D. Suntem la inceput de drum in arta fotografiei, asa ca s-ar putea ca pozele in sine sau culorile sa nu fie din cele mai perfecte, dar trebuie sa intelegeti ca acestea sunt primele realizate de cand avem aparatul.

Eu am invatat cat de cat sa pozez de cand aveam un blog impreuna cu prietena mea Andra si, de vreo 2 ani, de cand sunt imaginea celor de la Ucca, dar sper ca pe viitor sa fie si mai bine.

Intamplarea a facut ca noi sa fim la Vulcan in perioada in care ne-am luat aparatul foto si nimic nu putea fi un decor mai perfect decat zapada de pe munte. Nu a fost nici foarte frig, ne-a zambit putin si soarele, asa ca vreo ora ne-am tot jucat de-a modelul si fotograful. Am ales cateva din cele mai reusite poze pentru postarea de astazi, desi a fost cam greu in conditiile in care imi placeau foarte multe.

Eu sunt omul ala ce iubeste marea si caldura si iarna sufera groaznic :)). Sau eram… De cand l-am cunoscut pe Flavius merg mult mai des la munte si parca a inceput sa existe o conexiune intre mine si linistea muntilor. Ma relaxeaza si ma inspira sa scriu mai mult decat o face apartamentul meu din Timisoara, unde imi aud  vecinii care zilnic au ceva de renovat. Ce regret e ca nu pot merge mai des, asa cum mi-ar placea, dar poate ca anul ce va veni se va dovedi mai putin aglomerat si imi va permite sa  postez mai multe poze de acolo.

 

Oufit: geaca Pull & Bear, fusta de blugi H&M, bluza Primark, pantofi Stradivarius

Photo credit: Flavius Gherghiceanu

dsc_0058

dsc_0055

 

dsc_0099

dsc_0097

dsc_0126

dsc_0131

dsc_0083

Lasă un răspuns

