In vizita la Zana buna

p1400455

BloggingTM 2.1 mi-a dat ocazia sa cunosc o Zana buna. Nu stiam cum va fi cand ne vom intalnii, eram curioasa ce ne va arata si ce vom vorbi. Si atunci…am vazut-o pe Zana buna adica pe cea care e de fapt Laura Chirita, un designer foarte apreciat in Timisoara. De ce e ea o zana buna? Sunt sigura ca nu intelegeti legatura cum nu am inteles nici eu  initial, asa ca am intrebat-o evident. E atat de modesta incat i se parea ca titlul de designer vestimentar e prea mare pentru ea asa ca s-a autointitulat Zana buna la Atelierul Laura Chirita.

A fost atat de draguta si de prietenoasa de cand ne-am intalnit, incat aveam impresia ca e o prietena veche pe care nu o vazusem de ceva vreme si cu care povesteam ce a mai facut intre timp. Cand am intrat in atelierul ei am fost fascinata de atata roz si atatea mesaje optimiste ce erau inscriptionate pe pereti. Din momentul in care pasesti locul iti insufla o stare de bine si fericire, nu stiu exact cum sa va explic :)) dar imi doresc si eu un birou asa.

p1400456

Ideea e ca am cunoscut-o pe Laura, o tanara pasionata de moda, care a invatat de la bunica ei sa coasa, facand de cativa ani buni multe femei fericite datorita superbelor ei creatii. In general creaza mai mult spre stilul elegant. Am vazut si eu cateva rochii foarte frumoase in atelierul ei si mi-a povestit ca majoritatea clientelor cand vin pentru vre-o comanda isi mai cumpara clar ceva pe langa. Adevarul e ca nu ai cum sa te abtii, bineinteles ca nici eu nu am putut face asta asa ca mi-am luat o fusta foarte simpatica pe care o sa o vedeti cu siguranta in una din postarile mele viitoare.

p1400457

Revenind, Laura  e o persoana atat de resposabila si atat de severa cu ea desi e propriul ei sef, pentru ca isi doreste sa isi vada clientele multumite facand sa iasa totul perfect.

Avand in vedere ca voi fi mireasa anul viitor, Laura mi-a marturisit ca creaza si rochii de mireasa si mi-a indicat  chiar un album cu astfel de creatii pe pagina ei de facebook.

p1400460

Povestind cu ea despre colectia ce o pregateste pentru primavara, am aflat ca Laura are unele predilectii, creatiile din colectiile de toamna/iarna avand o nota mai sobra si mai eleganta, iar cele din colectiile de primavara/vara fiind mai colorate si mai casual. Am putut vedea si eu o prezentare de moda la Jardin toamna aceasta, unde nu mi-am putut lua ochii de la cateva rochii superbe create de ea. Pana atunci va spun sincer ca nu auzisem foarte multe despre Laura si talentul ei, dar ulterior documentandu-ma am aflat cat de mult isi doresc femeile din Timisoara o rochie cu semnatura ei.

p1400461

Desi e foarte ocupata si-a facut timp sa povestim putin printre comenzile ce avea sa le onoreze si vreau sa ii multumesc pentru caldura cu care m-a primit in Atelierul Laura Chirita in care o sa revin cu siguranta.

p1400462

p1400467

p1400470

p1400471

p1400472

Lasă un răspuns

