Meet my shirt

 

p1400423

Cand vine toamna si incerci sa nu te lasi coplesit de sentimentul ca „offf iar haine groase, iar ploaie, iar frig”, deschizi dulapul si cauti cele mai pozitive si calde culori ca sa te simti ca la inceputul primaverii nu ca la inceputul toamnei si daca te mai ajuta si soarele e perfect.

Nu am fost niciodata adepta camasilor pentru ca tot timpul aveam impresia ca mie nu imi sta bine sau ca sunt prea formale pentru stilul meu. Asta pana cand m-am indragostit de o camasa in carouri de la care am tot inceput sa imi cumpar inca o camasa, si inca una si uite ca acum chiar am realizat ca imi plac si ca nu sunt folosite doar pentru stilul office. Camasile cu funda la gat, cum e si cea pe care o port eu, au avut ca drept inspiratie pentru designeri, filmul „Pisicile aristocrate”. In prezent bluza cu funda la gat continua sa fie una din cele mai elegante si sofisticate piese vestimentare feminine. Desi poate fi purtata in diverse combinatii, eu am ales sa o port cu o pereche de jeansi evazati, incercand sa creez o tinuta in stilul anilor ’70. Sunt de parere ca o astfel de tinuta ar scoate pe oricine usor din anonimat, dar cu conditia sa se simta bine si sa isi asume ceea ce poarta.

 

Outfit: Camasa: CCC, jeansi: Zara, botine: Deichmann, ochelari de soare: Meli Melo, poseta: Meli Melo, vesta: Bershka

 

p1400428

 

p1400429

p1400430

p1400433

p1400435

p1400437

Photo credit: Gherghiceanu Flavius

Lasă un răspuns

