Brasov

img_20160806_141016

E a doua oara cand vad Brasovul si pentru ca prima oara eram mai mica, plus ca eram doar in trecere, nu am remarcat frumusetea orasului ca de data aceasta cand am avut la dispozitie o zi intreaga.

Daca ajungi in Brasov nu ai cum sa nu vizitezi Piata Sfatului, locul unde se desfasoara festivalul Cerbul de Aur. Daca ai noroc sa vizitezi vara, piata e plina de terase, de la masa carora poti admira frumoasele peisaje ce te inconjoara.

Un alt obiectiv turistic este Biserica Neagra, considerata cel mai mare edificiu de cult in stil gotic din sud-estul Europei. Din pacate in interiorul bisericii nu se pot face fotografii deci, pentru curiosi, trebuie sa o vizitati personal.

Strada Sforii e cea mai ingusta strada din Europa dupa cum am auzit. E plin de turisti ce isi fac poze pe strada si asta am facut si eu :)).

Va recomand sa luati telecabina de sub Tampa si sa urcati pe Tampa, acolo unde scrie BRASOV, pentru ca panorama e splendida si chiar merita.

Brasovul sta mai rau la capitolul locuri de parcare, dar cu multa rabdare exista sanse sa gasiti totusi ceva.

Sincer va spun ca mi-as dorii mult sa vad Brasovul iarna, sa vad cum albul zapezii scoate in evidenta arhitectura orasului, cum centrul e in haine de sarbatoare si dupa cum am vazut destule imagini pe internet, e ceva de basm.

Imi pare rau ca am avut doar o zi la dispozitie pentru ca mai aveam cateva locuri de vizitat pe lista, dar cu siguranta ma voi intoarce si atunci vom povestii din nou despre alte locuri frumoase din Brasov.

 

1

3

2

5

img_20160806_170925

8

2 gânduri despre “Brasov

Lasă un răspuns

