Dor de Moneasa

P1400034

Ce dor imi era de Moneasa…merg in fiecare an cel putin o data de cand eram mica. Fie ca merg doar la strand sau sa ma plimb si sa respir aer curat de munte sau sa degust niste clatite la Festivalul clatitelor, imi place ca mi-am facut un obicei din asta. E relativ aproape de Ineu si chiar daca acum stau in Timisoara o sa continui sa merg.

Am fost weekendul trecut la strand. Nu a fost foarte aglomerat si apa a fost calda ceea ce m-a socat avand in vedere ca in fiecare an cand mergeam abia puteam intra in bazinul mare de cat era de rece apa.

  •  La nuferi nu are rost sa mergeti ca in afara de cateva frunze si multa mizerie nu aveti ce admira. In schimb la lac, la o plimbare cu hidrobicicleta sau cu barca va sugerez sa mergeti neaparat, e super relaxant. Puteti apoi servii cina la un restaurant pe mijlocul lacului, care desii are niste preturi cam piperate e perfect pentru o cina romantica.  Noi, obisnuiti fiind sa mancam la Cabana Dallas, unde stiam ca tot timpu am mancat bine, am ramas cam dezamagiti de data aceasta. Incepand cu faptul ca am asteptat o ora sa ne aduca mancarea,continuand cu faptul ca portiile erau foarte mici fata de cum era inainte si terminand cu mancarea nu foarte delicioasa daca vorbim de ciorbe, mamaliga si cascaval pane. Next time sigur o sa incerc o alta locatie in care sa mananc. Pentru cei ce vaneaza suveniruri, ca mine, e o zona cu tarabe cu tot felul de chestii, sigur gasiti macar un magnet sau o cana cu Moneasa. Nu va recomand statiunea Moneasa daca cautati distractie si cluburi, e mai mult pentru relaxare si plimbari pe munte, multi zic ca e o statiune mai batraneasca pentru ca lumea merge pentru tratamente, dar eu vreau sa ii contrazic pentru ca sunt si tineri destui si mai ales in perioada aceasta de vara.

M-am bucurat de o duminica superba la Moneasa cu familia si va invit sa mergeti weekendul acesta la parada clatitelor. Din pacate eu nu o sa pot ajunge dar mancati voi si pentru mine.

Outfit: rochie: Lee Cooper, sandale: CCC

PicMonkey Imagenh

P1400035

Lasă un răspuns

