Cum sa iubesti

13815040_10153928423781731_1146686807_n

Mi-am facut timp sa mai citesc si pentru ca aceasta a fost ultima carte achizitionata am zis sa incep cu ea. Sa va spun cum m-am hotarat sa mi-o cumpar. Pai eram la job si intr-o pauza m-am uitat care mai sunt noutatile de pe libris si cum in ultima vreme nu mi-am mai luat carti am zis sa ma uit si eu ce mai e interesant. Si fara sa stiu prea multe despre carte sau despre autor, doar faptul ca m-a atras titlul, a fost de ajuns sa mi-o si comand.

Am inceput sa o citesc de cum mi-a ajuns comanda am si am terminat-o in 2 zile. E foarte usor de citit si fiind o carte de dezvoltare personala iti capteaza usor atentia de la primele pagini. Citind cartea inveti ce e cu adevarat dragostea si cum sa o impartasesti cu cei dragi.

„A intelege suferinta cuiva reprezinta cel mai bun dar pe care il poti face acelei persoane. Intelegerea este celalat nume al iubirii. Daca nu intelegi nu poti iubii. ”

„A iubi inseamna inainte de toate , a ne accepta pe noi insine asa cum suntem de fapt.”

 

 

Lasă un răspuns

