A&A wed

P1400023

Cat timp lipsesc de aici cam asta mai fac… merg la nunti :)) si lucrez ca nebuna. Alina si Adi, doi oameni frumosi si la propriu si la figurat, pe care desi ii cunosc de putina vreme, a fost indeajuns incat sa vad de ce sunt prietenii iubitului meu. A fost prima nunta hunedoareana la care am luat parte, la un local dragut din Vulcan. In ciuda oboselii acumulate, avand in vedere orele petrecute pe drum si faptul ca lucrasem in ziua respectiva, am dansat foarte mult si asta fara nicio cafea de ajutor :)).

Am mai fost la nunti, unde abia ii zareai de cateva ori pe miri pe ringul de dans, dar Alina si Adi au fost pe tot sistemu :)), cu atata energie de pur si simplu te molipseai. Sa nu mai zic de nasi care au fost superi tari si bravo lor ca au stiut sa intretina atmosfera.

Ce a fost mai diferit fata de nuntile din zona mea, a fost tortul care a venit la ora 12. Era sa si ratez momentul :))) ca nu ma asteptam sa urmeze atat de rapid. Mancarea a fost super buna, deci la Sala Dinca se mananca foarte bine.

Rochia( Terranova ) pentru nunta mi-am ales-o in ultimul moment si sper ca a fost o alegere buna avand in vedere ca mi-am conceput tinuta incepand de la superbele sandale Jenny Fairy primite cadou de la sora mea. Mi-am accesorizat tinuta cu o pereche de cercei de la Terranova si un lantisor de la Meli Melo.

PicMgddg

nuntav

P1400022

P1400020

P1400013

Lasă un răspuns

