Nunta in stil moldovenesc

PicMonkey Collagecris

In perioada aceasta in care am lipsit de pe blog am avut un mini concediu, sa ii spunem asa, desi mai putin relaxant avand in vedere zilele parcurse in masina pe drum. Am fost plecata in Moldova, aproape de Roman, la nunta verisoarei mele. Despre drum si ce am vizitat o sa va povestesc zilele viitoare, acum ma voi rezuma doar la a va povestii despre nunta.

Am avut noroc ca desi a fost foarte cald, mai adia din cand in cand vantul. Nunta a inceput in jur de orele 12 si a tinut pana a doua zi dimineata. Pentru mine a fost destul de obositor avand in vedere putinele ore dormite si drumul lung din ziua precedenta, plus ca si caldura a contribuit mult. Dar am rezistat eroic pana in jur de ora 4 dimineata. Nunta a inceput la mireasa, mai exact la bunicii mei din comuna Sagna, unde s-a cantat, s-a dat o masa plina cu mancare inclusiv sarmale, ceea ce la mine in zona e mai putin intalnit si s-au facut poze cu mirii. Ne-am indreptat apoi catre biserica, in curtea careia s-a oficializat si cununia civila. A fost dragut amenajat dar pacat ca nu se prea auzea nimic si de vazut nici atata din cauza cortinelor. Am intrat apoi in biserica, unde 6 preoti au oficializat cununia religioasa. La iesire, mirii au aruncat porumbei, o chestie ce mie nu imi place deloc, dar ce e practicata foarte mult in ultima vreme. Apoi a urmat o pauza, sa ii spunem asa, in care am plecat acasa sa ne schimbam si sa ne odihnim pentru aproximativ 3 ore, timp in care mirii  au plecat in alta localitate pentru o sedinta foto. Personal nu as face asta la nunta mea, mi s-ar parea normal sa existe o continuitate si nu sa plece oamenii acasa si apoi sa se intoarca pentru petrecere. In fine, am reusit sa imi odihnesc picioarele putin , pentru ca de dormit nu aveam cum sa nu imi stric machiajul. Mi-am schimbat si rochita rosie de la Up cu alta neagra apartinand aceluiasi brand. Pentru rochita de zi am ales sa port niste sandale maro de la Pimkie si o gentuta neagra H&M , iar pentru seara am ales sandalele rosii de la Stradivarius si un clutch de la Meli Melo.

Petrecerea s-a tinut int-un sat alaturat, la Restaurant Cort Daide. Sala era foarte dragut aranjata si avea o curte unde dupa cum puteti vedea mai jos, m-am pozat destul de mult :)). Imi pare rau ca nu am filmat dansul mirilor sa va pot arata, dar a fost foarte frumos, desi mirii erau destul de emotionati. Despre muzica numai de bine, inclusiv horele moldovenesti au fost foarte ok. Unul din preotii ce au oficializat casatoria a avut si el cateva momente, a mai cantat o fetita si un grup de dansatori populari ne-au incantat cu niste dansuri traditionale. Tortul a venit destul de tarziu, avand in vedere ca plecase destul de multa lume, dar na poate ca asa e pe acolo. A fost un tort mic, dar foarte dragut si ales cu mult bun gust. Imediat dupa tort s-a jucat gaina, ceva ce eu una nu mai vazusem pana acum:)). A existat si un foc de artificii, cadou pentru frumoasa mireasa. Ca si o concluzie a fost o nunta frumoasa si mi-ar fi placut sa nu fiu atat de obosita sa pot dansa mai mult.

Despre mireasa ce sa spun decat ca e verisoara mea si a fost foarte draguta, cu o rochita de printesa si un buchet colorat ce mi-a placut foarte mult.

hdtchfvage

gdsvfsjhgvbgollage
3

ghtcgchollage

cisisishss

ghcjjollage

gfjfjollage

Un gând despre “Nunta in stil moldovenesc

  1. O nunta moldoveneasca…o nunta pe care nu o sa o pot uita prea curând …o nunta în care nici în ziua de azi picioarele mele nu și-au revenit :)) ..o nunta de vis si perfecta din toate punctele de vedere!!! Felicitări mirilor pentru nunta de vis pe care au avut-o!!

    Apreciază

Lasă un răspuns

