De weekend

IMG_20160508_200133

Mi-am facut timp sa va povestesc putin despre weekendul trecut. Nu mai stiu cum e sa am un weekend monoton, cu trezire la ora 11 sau in care sa ma gandesc ce sa fac, cu ce sa imi umplu sambata sau duminica. A fost ziua fetelor, Roxi si Oana, si am petrecut sambata cu o micuta petrecere, tort, chiftelute, saratele si vin. Imi era dor sa ma distrez, pentru ca in ultima perioada am avut mai mult de lucru si nu am mai avut chef de iesiri in club si nici nu m-am mai petrecut de mult la un chef. Ce mi se pare ciudat e ca lumea parca nu mai stie sa se distreze si daca cumva te vede dansand te priveste ciudat de parca nu ar fi normal sa faci asta la o zi de nastere. In fine, trecand peste faptul ca nu s-a dansat, eu m-am simtit bine si am mancat foarte mult :)), iar tortul a fost genial, atat la aspect cat si la continut.

A fost atat de frumos sa ma uit duminica dimineata la ora 11 la ceas si sa ma intorc pe cealalta parte sa mai dorm. Am plecat pe la 4 din Arad cu gandul sa ajung la concert la Julio Iglesias, macar sa il aud, daca tot nu mi-am luat bilet. Si vreau sa va spun ca mi-am luat cea mai tare teapa. Am mers prin vant, incepuse si ploaia si nu aveam umbrela, dar la ora 20:30 am fost acolo, ca doar asa scria pe afis. Si…SURPRIZA! Concertul se terminase :)), se pare ca a fost schimbata ora si a fost de la 18. Na asta este, sufeream mai tare daca era Enrique :)).

Cam asa a fost weekendul meu, urmeaza altele si mai incarcate, dar asta in curand pe blog. V-am pupat!

PicMonkey Collagem

PicMonkey Collagenm

IMG_20160515_192236

Lasă un răspuns

