Si a fost sarbatoare

P1390571

Hristos a inviat!  Si a trecut si sarbatoarea Pastelui, atat de repede incat atunci cand am realizat ca e luni si eu sunt tot la Ineu nu imi venea sa cred cum au trecut 4 zile. Ne-a speriat putin vremea cu niste nori suspecti dar pana la urma a fost mult mai frumos si mai cald de cat ne asteptam.

Ineul are o traditie ca in a doua zi de Pasti sa aiba loc in centru „Hora Ineuana”, un spectacol care nu a lipsit nici anul aceasta. Mandra ca sunt fiica unuia din membrii Grupului Ineuanii, nu aveam cum sa ratez aceasta ocazie de a asculta noua lor melodie si sa ma bucur fredonandu-le pe cele vechi.

Orasul meu arata din ce in ce mai dragut si pentru ca ouale de Pasti si iepurasii nu au lipsit, dupa lupte de convingere :))) am facut si eu cu Flavius o poza  langa oul acela imens, cu iepurasii nu am reusit sa il conving :)).

Nu stiu cum sunteti voi dar pentru mine nicaieri nu e ca acasa si parca nu ar fi sarbatori daca nu as avea familia langa mine.

PicMonkey Collagep

P1390581

P1390580

Lasă un răspuns

