E miercuri

P1390537

E miercuri si e saptamana mare. Nu stiu cat chef de lucru aveti voi saptamana asta da eu una ma simt deja in concediu si parca in nicio saptamana nu a trecut asa incet timpul. Desi e foarte ciudat cu vremea asta care iti da impresia ca vine Craciunul, nici vorba Pastele, abia astept sa merg acasa sa fiu cu familia, sa iau lumina in noaptea Invierii. Sunt momente prea frumoase si prea obisnuite in fiecare an de cand eram mica, pe care nu le-as schimba.  Nu o sa inrosesc oua si nici nu o sa fac cozonac, de asta se ocupa mama si nu ca nu as face dar timpul nu imi permite si oricum mancare ca la mama acasa nu o sa mai mananc nicaieri si nici nu cred ca mi-ar iesii asa bun.

Nu mi-am propus sa vorbesc despre nimic anume azi, dar vroiam neaparat sa va arat superbitatea asta de ghiveci cu flori ce am primit-o duminica de la mama. Nu stiu cat de mult va plac voua florile sau cate aveti acasa, ideea e ca mie imi plac foarte mult dar lor de mine sigur nu :)))….majoritatea nu rezista mult.

Am fugit la somn, ne ajuzim maine. V-am pupat!

Lasă un răspuns

