Pentru tine,

Cum sa vorbesti despre cea mai importanta fiinta din viata ta? Ce cuvinte folosesti tu sa descrii recunostinta pentru cate a facut pentru tine? Cum scrii asta in cuvinte? Ai cuvinte destule? Iti ajunge tot spatiul virtual pentru asta?

Nu stiu raspunde la intrebarile de mai sus si nu cred ca stii nici tu… Ea nu asteapta multumiri, nu asteapta nimic, isi da tot sufletul fara sa vrea nimic in schimb. Ii e de ajuns sa o strangi in brate si sa o pupi usor pe obraz. Pentru ea e atat de natural sa isi dedice viata sa te creasca si sa te ajute sa fii cel de azi.

Nu cred ca Dumnezeu putea sa imi gaseasca un loc mai bun, o mana mai calda ca a ei, un zambet mai bland ca al ei, o imbratisare mai calduroasa. Se spune ca Dumnezeu  le alege pe ele pentru ca El nu poate cobori pe pamant. Ea e cel mai bun exemplu pentru mine cand voi avea copii.

Eu nu ii spun „te iubesc” atat de des si nu pentru ca nu simt asta ci pentru ca, cuvintele alea sunt prea putin pentru ceea ce am eu in suflet pentru ea.

Mi-as dorii sa imi poata fi alaturi vesnic, sa nu imbatraneasca niciodata, sa fie tot timpul la celalalt capat de fir cand o sun, sa imi deschida ea tot timpul usa casei. As vrea sa stiu ca de fiecare data cand imi va fi dor de ea va fi acolo….

Multumesc, iubita mama! Multumesc lui Dumnezeu ca mi te-a dat mie!

Pentru tine, mama draga, am scris aceste randuri atat de neinsemnate in comparatie cu cat de mult meritai, fiind un fel al meu de a-ti spune la multi ani astazi de ziua ta.

P1390064m

 

Lasă un răspuns

