A beautiful begining

PicMonkey Collage2.jpg

Eu la munte?! Pe bune? =)) Mda…desi fata mea nu se prea potriveste peisajului, am renuntat la rochie, tocuri, dar la ruj chiar nu pot sa renunt, sorry. Straja, zapada, prieteni, soare, vin fiert, concediu, mi-as mai putea dorii ceva pentru inceputul acestui an?! Mda…poate :)), pentru ca asa sunt eu vesnic nemultumita, dar cu toate acestea „it was a wonderful day”.

Nu am prea avut tangente cu muntele pana acum vreo 3 ani si din cauza asta nici nu stiu skia si nici nu ma prea pasioneaza muntele iarna, dar asa pentru o escapada din cand in cand si o bataie cu zapada, sunt foarte deschisa oricand.

Adevarul e ca mie una mi se pare foarte plictisitor sa stau mai mult de cateva ore iarna pe munte si desi inca nu am in plan sa ma apuc sa invat sa schiez, nu exclud aceasta posibilitate pe viitor, mai ales pentru ca avand ocazia sa vin oricand la munte ar fi mult mai interesant sa am si pentru ce sa urc iarna pe munte.

V-as mai povestii multe despre ziua de azi dar am planuri pentru seara asta asa ca va trebui sa va las si ne auzim maine sa va mai povestesc cate ceva. V-am pupat!

 

Lasă un răspuns

