Hello world!

Hey 🙂 ! Nu sunt noua in lumea blogurilor, pentru ca am mai avut cateva, unul dintre ele in perioada facultatii, care era destul de citit, mai ales la un anumit laborator de un prof drag mie pe atunci. Am renuntat la el pentru ca nu imi mai faceam timp sa scriu si mi se parea aiurea sa scriu un articol pe luna. Am mai avut unul pe cand sufeream din dragoste, de care ma saturasem cand am realizat ca imi cam plangeam de mila si ca scrisesem o multime de tampenii. Am avut si un blog cu muzica o perioada si momentan am un blog de moda cu o prietena draga unde nu prea scriu, mai mult incerc sa arat ce imi place si care e stilul meu. In caz ca esti curios uite aici link-ul: living-la-vida-pinka.

Probabil ca in momentul acesta te intrebi ce o sa scriu pe blogul acesta dupa ce ti-am povestit ce bloguri am mai avut. Pai sincer nu m-am gandit la o tema, ideea e ca imi place sa scriu si ca in multe chestii din viata mea te regasesti si tu deci probabil o sa ma iubesti sau o sa ma urasti, citindu-mi blogul, asta tu decizi :D.

Sper sa ajungem prieteni! Te-am pupat! Sa mai treci pe aici 😉 !

 

Lasă un răspuns

